Projekty

Na bezsenność

Na bezsenność

Badania pokazują, że kłopoty ze snem ma już około 1/3 dorosłych Polaków. Poprzez nasze działania poszerzamy wiedzę lekarzy i pacjentów o tym, jak walczyć z bezsennością.

Sukcesy?

18% wzrost sprzedaży produktu. A my śpimy spokojnie!

Kampania bez cukru

Kampania Bez cukru

W Polsce 3 mln osób choruje na cukrzycę – 750 tys. jeszcze o tym nie wie…  Kampania społeczna  „Bez cukru” to próba ograniczenia postępu cukrzycy poprzez motywowanie do wykonania badań kontrolnych oraz  uświadamianie konsekwencji nieleczonej choroby. Ważnym elementem działań była emisja spotu kampanii w telewizji: http://bit.ly/1wavK47

Sukcesy?

Ponad 10 000 „Testów ryzyka”  przeprowadzonych wśród pacjentów

Aceklofenak

aceklofenak.pl

Lek wprowadzony do sprzedaży w styczniu 2012 r. Od samego początku prowadzimy intensywną promocję skierowaną do lekarzy w najpopularniejszych portalach branżowych, stale opracowując nowe, atrakcyjne narzędzia do komunikacji!

Sukcesy?

Systematycznie utrzymujący się wzrost sprzedaży produktu

Femibion

Femibion

Nieprawidłowości związane z przyswajaniem kwasu foliowego nazywane są defektem enzymatycznym i występują u około 50% kobiet. Specjaliści zalecają więc profilaktyczną suplementację metafoliną – gotową do wykorzystania przez organizm, aktywną formą folianów. My również!

Sukcesy?

Wzrost sprzedaży!

Wpadka

Wpadka.pl

Do kampanii Nie jestem gotowa, aby zostać mamą zaangażowaliśmy nauczycieli edukacji seksualnej, psychologów, ginekologów oraz blogerki. Po co? Aby edukować o antykoncepcji po!

Sukcesy?

12% wzrost wartości sprzedanych opakowań